ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Thursday, February 28, 2013

Kolagen Rumpai Laut Asli Murah

salam semua

saya menjual KOLAGEN RUMPAI LAUT ASLI ataupun PURE MARINE COLLAGEN
yang sudah siap packing 100gram untuk GRED AA (kuning) dan GRED AAA (ungu).
Saya jugan menjual packing 200gram tapi untuk sesiapa yang request sahaja.


SENARAI HARGA

100 gram Gred AA = RM15 + pos laju
100 gram Gred AAA = RM18 + pos laju

Pun begitu saya boleh menawarkan potongan harga bagi senarai di atas.
Jangan risau harga saya boleh runding.

Untuk order boleh hubungi saya 012 2795146 (Mia)
atau info selanjutnya mengenai kolagen ini boleh baca di page KOLAGEN RUMPAI LAUT MURAH.






No comments:

Post a Comment